joi, 28 februarie 2008

Ce voi face primavara asta...

Am primit leapsa de la darky ;)

Deci... "Ce voi face primavara asta?"

Nu e chiar simplu....dar sa vedem:

1. sa uit;
2. sa-mi amintesc;
3. sa-mi fac bine,nu,foarte bine monologul pentru festival;
4. sa dansez mai mult(asta e...imi place);
5. sa visez mai mult;
6. sa invat mai bine engleza;
7. sa citesc mai mult;
8. sa ma indragostesc(?);
9.sa fiu eu insumi;
10. sa scriu mai mult.

Ar fi mai multe lucruri de facut. Unele nici nu-mi trec prin cap chiar acum...

Si trimit....pai n-am cui...poate pe parcurs...

Un comentariu:

darky spunea...

Ai uitat sa specifici de la cine ai primit leapsa si cui o trimiti:) Dai un edit la post si scrie la inceput ca e leapsa, de la cine ai primit-o, si la sfarsit cui o dai :)
btw imi place punctul 5 :x