luni, 16 iunie 2008

Time travel...

Daca ai sti ca toata lumea e in mainile tale ce ai fi in stare sa faci? E simplu sa spui ca ai risca totul,dar pus in fata unei astfel de situatii ai avea curaj? Daca am aflat deja ca timpul este relativ atunci de ce nu ar fi posibila calatoria in timp? Si poate ca metodele ar mai simple decat credem...poate ca le avem la indemana si nu stim... Dar daca am reusi sa calatorim in timp am putea sa schimbam viitorul si trecutul asa cum am dori? Pentru ca sunt consecinte e care nu trebuie sa le suportam doar noi... pentru ca intreaga lume ar putea sa se schimbe...
Atunci nu-mi ramane decat sa citez un geniu: "Cateodata ma intreb sunt eu nebun sau sunt ceilalti?"(Albert Einstein)

Un comentariu:

m9dmns spunea...

solutia sta in viteza:) timpul e foarte rapid iar noi foarte lenti.